Instagram دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge

دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge
www.nbadownload.com 
قالب وبلاگ

تمجید فدراسیون جهانی بسکتبال از تیم ملی ایران

 

فدراسیون جهانی بسکتبال در بخشی از گزارش خود آورده است: شاید همه از قدرت تیم ملی بسکتبال برزیل اگر تمام ستاره‌های خود از جمله تیاگو اسپلیتر را در اختیار داشته باشد،‌ آگاه هستند. سنتر 211 سانتیمتری تیم ملی برزیل و تیم‌های سن آنتونیو اسپرز و والنسیا یکی از خشن‌ترین بازیکنان دنیا در پست خود است.

به گزارش تسنیم، جای تعجب نیست که تیم ملی برزیل در غیاب بازیکنانی مثل اسپلیتر، نه‌نه هیلاریو، اندرسون واره‌ژائو، مارکینوس و لیندرو باربوسا هر 4 بازی خود را در مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی واگذار کرد و با سهمیه آزاد فدراسیون جهانی بسکتبال به جام جهانی 2014 اسپانیا رسید. نتایج سال گذشته تیم ملی برزیل، بدترین نتایج تاریخ بسکتبال این کشور بودند.

اسپلیتر در این مورد می‌گوید: ما تیم ملی با پتانسیل بالایی هستیم. ما در المپیک 2012 لندن به مقام پنجم رسیدیم و مطمئن هستم که می‌توانیم بهتر هم بشویم و به مدال برسیم.

برزیلی‌ها در مرحله گروهی جام جهانی بسکتبال با تیم‌های اسپانیا، فرانسه، صربستان، ایران و مصر هم گروه هستند. سنتر تیم ملی برزیل می‌گوید: قطعا اسپانیا، فرانسه و صربستان حریفان اصلی ما در جام جهانی هستند ولی ما به تمام حریفان خود در جام جهانی احترام می‌گذاریم چون هر تیمی که در جام جهانی حضور دارد، لیاقت حضور در بین بهترین‌ها را داشته است.

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در ادامه گزارش خود نوشت: تیم ملی ایران، یک تیم باتجربه و فوق العاده خطرناک است. آنها در 4 دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا به 3 جام قهرمانی رسیده‌اند. در مقابله با تیم مثل ایران، حضور تیاگو اسپلیتر با خصوصیات فیزیکی و دفاعی خوب که می‌تواند یک تیم را در زمین رهبری کند، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

اسپلیتر گفت: باعث افتخار من است که برای 14 سال پیراهن تیم ملی برزیل را پوشیده‌ام. هر بار که این پیراهن را به تن می‌کنم، حس خاصی دارم.

تیاگو اسپلیتر با 29 سال سن، سابقه 3 دوره حضور در جام جهانی، یک المپیک و چندین دوره مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی را در کارنامه خود دارد.

لینک خبر اصلی


برچسب‌ها: nbaدانلود مستقیم بازیهای, اخبار آل استار, اخبار بسکتبال, اخبار روز nba, اخبار روز بسکتبال, آرارات - کشاورز در نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال بانوان, سوپرلیگ بسکتبال بانوان, دانلود رایگان بازی آل استار 2014 با لینک مستقیم,
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 17:51 ] [ funnyghost7 ]

40 امتیاز و 21 ریباند دیویس سال دومی در یک بازی 

 

آنتونی دیویس که در سال دوم بازی در نیواورلئانز چندان در خبرها به چشم نمی آمد، در جریان برد 121 بر 120 تیمش مقابل بوستون سلتیکز با 40 امتیاز و 21 ریباند بهترین آمار دوران بازی خود را ثبت کرد و اخبار یک روز گذشته را روی این آمار متمرکز کرد.

دیویس که در 48 دقیقه بازی، 12 پنالتی از 12 اقدام خود را گل کرده و 14 شوت موفق از 22 اقدام منطقه ای داشت، سیزدهمین بازیکنی است که از فصل 1985- 86 حداقل 40 امتیاز و 20 ریباند در یک بازی به دست می آورد و همچنین جوانترین بازیکنی است که بعد از شکیل اونیل در فصل 1993 این رکورد را به جا می گذارد.

دیویس در این فصل هم میانگین 21.4 امتیاز و 10.4 ریباند در هر بازی با 52.7 درصد شوت دارد. همچنین میانگین بلاک شاتهای این بازیکن هم 3 بلاک در هر بازی است. تمام اینها را باید با توجه به سن دیویس در نظر گرفت که تنها 21 سال دارد و به اعتقاد کارشناسان با توجه به پتانسیل رشد فراوان در آینده ای نه چندان دور به یکی از 3 بازیکن برتر لیگ تبدیل می شود. 

لینک اصلی خبر


برچسب‌ها: اخبار NBA٬ اخبار بسکتبال٬ اخبار بسکتبال NBA٬ اخبار روز nba٬ اخبار میامی هیت٬ اخبار هیوستون راکتس٬ خبر های روز بسکتبال٬ لیگ حرفه‌تای بسکتبال آمریکا٬ پیروزی میامی و شکست سنگین اوکلاهاما,
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 17:49 ] [ funnyghost7 ]

محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان تایلند شد

 

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌هیا جانبازان و معلولین در خصوص این انتخاب گفت: پس از حضور موفق تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در رقابت‌های پاراآسیایی مالزی، انتخابی جهان 2014 تایلند و جهانی 2014 ترکیه، از سوی فدراسیون بسکتبال با ویلچر کشور تایلند دعوت‌نامه‌ای برای اینجانب مبنی بر پذیرش پست سرمربی تیم بزرگسالان این کشور ارسال شد.

دستیار در ادامه گفت: پس از آن به عنوان مشاور تیم در مسابقات انتخابی 2014 کره با تیم تایلند همراه بودم که این تیم موفق شد مقام پنجم را به دست آورد و این عنوان، بهترین نتیجه این تیم در طول مدت فعالیت این رشته در تایلند بوده است، پس از آن نیز در مسابقات منطقه جنوب شرقی آسیا ASEAN موفق شدیم به عنوان اول دست یابیم.

سرمربی تیم تایلند خاطر نشان کرد: فروردین ماه سال 93 به کشور تایلند می‌روم و همراه با تیم تایلند برای مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی آمادگی‌های لازم را کسب می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: هر زمان که تیم ملی به وجود من نیاز داشته باشد، سراپا در خدمت ورزشکاران عزیز کشورم خواهم بود.

مسئولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با برگزاری مراسمی از محمدرضا دستیار قدردانی کردند.

لینک خبر اصلی


برچسب‌ها: اخبار بسکتبال٬ اخبار بسکتبال با ویلچر٬ اخبار روز بسکتبال٬ بسکتبال با ویلچر تیم ملی تایلند٬ تیم ملی تایلند٬ محمدرضا دستیار٬ محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان تایلند شد٬ پاراآسیایی,
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 17:48 ] [ funnyghost7 ]
[ سه شنبه 27 اسفند 1392 ] [ 16:28 ] [ funnyghost7 ]
[ سه شنبه 27 اسفند 1392 ] [ 16:26 ] [ funnyghost7 ]
[ سه شنبه 27 اسفند 1392 ] [ 16:24 ] [ funnyghost7 ]

سه بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ادامه فصل را از دست دادند 

مهران حاتمی گفت حامد سهراب نژاد، دانیل گادزاریچ و وحید حاجیان سه بازیکن ما بدلیل مصدومیت شدید در تمرینات تیم حضور نیافتند.

وی اظهار داشت: گادزاریچ بازیکن پست پنجم ما بدنبال فسخ قرارداد خود با باشگاه است تا برای رفع مصدومیتش به کشور هلند سفر کند.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام بزرگترین بدشانسی این تیم را مصدومیت سهراب نژاد دانست و افزود: برای کسب عنوان قهرمانی روی این بازیکن ملی پوش حساب ویژه ای باز کرده بودیم.

وی تصریح کرد: سهراب نژاد بدلیل مصدومیت از ناحیه زانو نمی تواند تیم را در مرحله پلی آف همراهی کند.

حاتمی افزود: حاجیان بازیکن پست سوم ما نیز که در این فصل عملکرد قابل قبولی داشت به شدت آسیب دیده و توانایی بازی در ادامه مسابقات لیگ برتر را ندارد.

وی گفت: با مصدومیت گادزاریچ ما بدنبال جذب بازیکن خارجی خواهیم بود تا در مرحله پلی آف به مشکل برنخوریم.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در مرحله پلی آف به مصاف تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر می رود.

لینک خبر اصلی


برچسب‌ها: اخبار بسکتبال٬ اخبار بسکتبال ایران٬ اخبار بسکتبال لیگ حرفه ایران٬ اخبار تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام٬ اخبار روز بسکتبال٬ اخبار لیگ حرفه ای امریکا٬ تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام٬ مصدومیت دانیل گادزاریچ٬ مصدومیت سهراب نژاد٬ مصدومیت وحید حاجیان٬ مهران حاتمی,
[ سه شنبه 27 اسفند 1392 ] [ 16:22 ] [ funnyghost7 ]

 

ترين هاي NBA در تاريخ 18 March 

 
امتياز آورترين Kevin Durant با 35 امتياز
بيشترين ريباند : Kenneth Faried با 16 ريباند
بيشترين پاس منجر به گل Russell Westbrook با 9 پاس
بيشترين توپ ربايي Randy Foye با توپ ربايي
بيشترين بلاک : Terrence Jones با بلاک
بيشترين 3 امتيازي Hollis Thompson با شوت موفق

برچسب‌ها: best of the day٬ Chris Paul٬ Kenneth Faried٬ Kevin Durant٬ Randy Foye٬ Russell Westbrook٬ Terrence Jones٬ اخبار روز بسکتبال٬ امتياز آورترين٬ بهترین های روز٬ بيشترين 3 امتيازي٬ بيشترين بلاک٬ ترين هاي NBA٬ ترين هاي NBA در تاريخ 18 March٬ خبر های بسکتبال,
[ سه شنبه 27 اسفند 1392 ] [ 16:19 ] [ funnyghost7 ]

بررسی امکان استفاده از حجاب در زمین های بسکتبال

بررسی امکان استفاده از حجاب در زمین های بسکتبال

کمیته بین المللی بسکتبال، خواسته ی کشورهای عربی و مسلمان در مورد استفاده از حجاب در بازی های بسکتبال را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس گزارش پایگاه الحیات، «محمد علی هوبش» دبیر کل کمیته بسکتبال کشور قطر که خود پیشنهاد استفاده از حجاب را به کمیته بین المللی داده بود اعلام کرد تصمیم گیری بعدی در مورد استفاده از حجاب در زمین بسکتبال در ماه آگوست در اسپانیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تاکنون بیش از 20 کمیته بین المللی ورزشی که آخرین مورد آن مربوط به کمیته فوتبال فیفا بود، بنا به درخواست کشورهای اسلامی و با هدف حمایت از گسترش تربیت بدنی زنان، اقدام به رفع ممنوعیت از حجاب کرده بودند.
فیفا اعلام کرد که تمام بازیکنان زن فوتبال می توانند از حجاب به شرطی که پیراهن شان با رنگ پیراهن تیم هماهنگ باشد، استفاده کنند.

لینک خبر اصلی

 


برچسب‌ها: اخبار بسکتبال٬ اخبار بسکتبال بانوان٬ اخبار روز nba٬ استفاده از حجاب در زمین های بسکتبال٬ بررسی امکان استفاده از حجاب در زمین های بسکتبال٬ حجاب بازیکنان زن فوتبال٬ خبرهای ورزشی٬ کمیته بسکتبال کشور,
[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 16:6 ] [ funnyghost7 ]

بسکتبال ایران در سال 1392

 

قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی مهم‌ترین و با ارزش‌ترین رویداد سال 92 برای بسکتبال بود، اما این رشته با وجود موفقیت‌های متعدد هنوز به خواسته خود نرسیده است.

قهرمانی در آسیا و جهانی شدن بسکتبال را باید مهم‌ترین و با ارزش‌ترین رویداد این رشته در سال 92 بنامیم. راهیابی به جام جهانی آن هم برای دومین بار پیاپی موفقیت خوبی بود که بسکتبال کشورمان امسال صاحب آن شد.

در زیر مروری بر عملکرد بسکتبال ایران در سال 92 خواهیم داشت:

غرب‌آسیا و ناکامی نمایندگان ایران

نخستین رقابت بسکتبال ایران در سال 92 مسابقات باشگاه‌های غرب‌آسیا بود. در این  مسابقات ماهان و پتروشیمی به عنوان دو نماینده کشورمان در دهوک عراق شرکت کردند که در نهایت ماهانی‌ها با قرار گرفتن در رده دوم توانستند به باشگاه‌های آسیا صعود کنند و پتروشیمی حذف شد.

مسئولان پتروشیمی علت این ناکامی را دیر رسیدن بازیکنان خارجی و عدم هماهنگی عنوان کردند.

آغاز آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال برای جام ملت‌های آسیا و قهرمانی در ویلیام جونز

تیم ملی بسکتبال در مرداد ماه باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کرد و به همین منظور تمرینات آماده‌سازی خود را از اوایل خرداد آغاز کرد. حضور در ترکیه، نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بود و پس از آن ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات ویلیام جونز در کشور تایوان شرکت کردند که توانستند عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند و با روحیه بالایی راهی فیلیپین شوند.

عملکرد خوب جوانان در مسابقات جهانی چک

تیم ملی جوانان کشورمان با کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی آسیا توانست با هدایت مهران حاتمی راهی جام جهانی در کشور جمهوری چک شود.

ملی پوشان کشورمان نسبت به حریفان خود در این رقابت‌ها بسیار کم تجربه برتر بودند، اما نتایج خوبی کسب کردند و توانستند در دو بازی آرژانتین مدعی را از پیش رو بردارند و چند شکست از جمله مقابل میزبان و لیتوانی داشتند که دور از انتظار هم نبود.

تیم ملی در پایان این مسابقات توانست 

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید


برچسب‌ها: اخبار بسکتبال ایران٬ اخبار لیگ ایران٬ بسکتبال ایران در سال 1392٬ جام ملت‌های آسیا٬ صعود به جام جهانی٬ غرب‌آسیا٬ قهرمانی تیم ملی در ویلیام جونز٬ قهرمانی در آسیا٬ قهرمانی مهرام در غرب‌آسیا٬ مسابقات جهانی چک٬ مسابقات قهرمانی آسیا٬ ناکامی نمایندگان ایران,
[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 16:2 ] [ funnyghost7 ]

پیروزی میامی و شکست سنگین اوکلاهاما

تیم بسکتبال میامی در رقابت های امروز NBA مقابل هیوستون به برتری رسید.

در ادامه رقابت های لیگ حرفه‌تای بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز میامی هیت در دیدار با هیوستون راکتس به برتری 113 بر 104 به برتری رسید و اوکلاهاما سیتی تیم دوم جدول کنفرانس غرب میزبان دالاس ماوریکس بود که در این بازی شکست سنگین 109 بر 86 را تجربه کرد.

کوین دورانت با وجود شکست تیمش در این مسابقه با کسب 30 امتیاز، پر امتیازترین بازیکن میدان شناخته شد.

لینک خبر اصلی


برچسب‌ها: اخبار NBA٬ اخبار بسکتبال٬ اخبار بسکتبال NBA٬ اخبار روز nba٬ اخبار میامی هیت٬ اخبار هیوستون راکتس٬ خبر های روز بسکتبال٬ لیگ حرفه‌تای بسکتبال آمریکا٬ پیروزی میامی و شکست سنگین اوکلاهاما,
[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 16:1 ] [ funnyghost7 ]

دانلود ویدئو جیمز هاردن در تماشای مسابقات اسلم دانک

دانلود ویدئو جیمز هاردن در تماشای مسابقات اسلم دانک

لذت ببرید .

 لینک دانلود


برچسب‌ها: دانلود ویدئو, ویدئو, ویدئو هاردن, ویدئو جیمز هاردن, جیمز هاردن, اسلم دانک, دانک, اسلم دانک جیمز هاردن,
[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 15:56 ] [ funnyghost7 ]

حامد آفاق: سطح رقابت‌های بسکتبال غرب‌ آسیا هر سال پایین‌تر می‌آید

 

حامد آفاق پس از نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا گفت: سطح مسابقات غرب آسیا هر سال نسبت به سال قبل پایین‌تر می‌آید ولی سطح بازی تیم‌های ایرانی همیشه بالا بوده است.

وی بیان‌کرد: قهرمانی‌هایی که همیشه تیم‌های ایرانی در مسابقات غرب آسیا و نیز آسیایی کسب می‌کنند، نشان داده که بسکتبال ایران یک سطح بالاتر از سایر تیم‌ها است ولی تیم‌های غرب آسیا روز به روز نسبت به قبل ضعیف‌تر می‌شوند. در سال‌های قبل که صبا باتری و صنام حضور داشتند، شاهد بازی‌های حساس و نزدیکی در غرب آسیا بودیم ولی در حال ‌حاضر این‌گونه نیست و مسوولان باید فکری به حال این مساله کنند؛ زیرا سطح و کلاس تیم‌هایی که حضور پیدا می‌کنند در حد ضعیفی است و از قبل می‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیم‌هایی به فینال می‌رسند.

بسکتبالیست تیم پتروشیمی بندرامام بیان‌کرد: قانون غرب آسیا این است که از هر کشوری تیم بالاتر در رده‌بندی، به باشگاه‌های آسیا صعود می‌کند و ما نیز متاسفانه نتوانستیم مهرام را شکست دهیم و از صعود بازماندیم. فکر نمی‌کنم حق تیمم ضایع شده است، بلکه ما بد بازی کردیم و هر تیمی که از ثانیه‌ها بهترین استفاده را ببرد، برنده است. مطمئناً بازماندن تیم نایب‌قهرمان از صعود، و راه‌یابی تیم‌های سوم و چهارم به مسابقات باشگاه‌های آسیا، سطح این رقابت‌ها را پایین می‌آورد ولی قانون غرب آسیا این است و سال‌ها است که اجرا می‌شود و باید برای آن یک فکر اساسی کرد.

وی درخصوص برنامه تیم پتروشیمی برای ادامه لیگ گفت: سعی می‌کنیم اشتباهات‌مان مقابل مهرام را جبران کنیم. امیدواریم در مرحله بعد بتوانیممهرام را شکست داده و قهرمان لیگ شویم.

لینک خبر اصلی


برچسب‌ها: اخبار تیم مهرام٬ اخبار تیم پتروشیمی٬ اخبار روز لیگ بسکتبال ایران٬ تیم پتروشیمی بندرامام٬ خبر های روز بسکتبال٬ رقابت‌های بسکتبال غرب‌ آسیا٬ مسابقات باشگاه‌های آسیا٬ مهرام,
[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 15:51 ] [ funnyghost7 ]

دانلود بازی Memphis Grizzlies – Philadelphia 76ers

 

دیدار فیلادلفیا در برابر ممفیس از سری مسابقات اتحادیه ملی بسکتبال 15.03.2014

این مسابقه به مدت 30 روز بر روی سرور سایت باقی خواهد ماند

حجم : 2 گیگابایت

 لینک دانلود


برچسب‌ها: , دانلود بازی Memphis Grizzlies - Philadelphia 76ers, Memphis Grizzlies, Philadelphia 76ers, دیدار فیلادلفیا در برابر ممفیس, ممفیس, دانلود بازی Memphis Grizzlies, دانلود بازی Philadelphia 76ers, دانلود مسابقات nba با لینک مستقیم, دانلود رایگان بازیهای nba با لینک مستقیم,
[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 18:36 ] [ funnyghost7 ]

ترين هاي NBA در تاريخ 16 March

ترين هاي NBA در تاريخ 14 March 

 
امتياز آورترين John Wall با 33 امتياز
بيشترين ريباند : DeMarcus Cousins با 14 ريباند
بيشترين پاس منجر به گل Brandon Jennings با 12 پاس
بيشترين توپ ربايي Thaddeus Young با توپ ربايي
بيشترين بلاک : Joakim Noah با بلاک
بيشترين 3 امتيازي Marcus Thornton با شوت موفق

برچسب‌ها: best of the day٬ Brandon Jennings٬ DeMarcus Cousins٬ John Wall٬ Marcus Thornton٬ اخبار روز بسکتبال٬ امتياز آورترين٬ بهترین های روز٬ بيشترين 3 امتيازي٬ بيشترين بلاک٬ ترين هاي NBA٬ ترين هاي NBA در تاريخ 14 March٬ خبر های بسکتبال,
[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 18:34 ] [ funnyghost7 ]

اعلام برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال

 

با پایان یافتن دور دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، رده‌بندی و برنامه ادامه مسابقات لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:

رده بندی مرحله دوم لیگ:

گروه A:

1- پتروشیمی بندرامام

2- دانشگاه آزاد

3- فولاد ماهان

4- فولاد ماهان سپاهان

گروه B :

1- مهرام

2- ذوب آهن

3- همیاری زنجان

4- صنایع پتروشیمی ماهشهر

برنامه مرحله پلی آف (مرحله سوم) که به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود به شرح زیر است:

بازی اول، دوشنبه 18 فروردین 1393:

پتروشیمی بندرامام – پتروشیمی ماهشهر، ساعت 16

مهرام – فولاد هفت الماس قزوین، ساعت 16

دانشگاه آزاد – همیاری زنجان، ساعت 16

ذوب آهن – فولاد ماهان سپاهان،‌ساعت 16

بازی دوم، پنج‌شنبه 21 فروردین 1393:

پتروشیمی ماهشهر – پتروشیمی بندرامام، ساعت 16

فولاد هفت الماس قزوین – مهرام، ساعت 16

همیاری زنجان – دانشگاه آزاد، ساعت 16

فولاد ماهان سپاهان – ذوب آهن، ساعت 16

در صورت نیاز به بازی سوم حق میزبانی با تیمی است که جایگاه بهتری در مرحله دوم مسابقات داشته است. این بازی دوشنبه 25 فروردین ماه 1393 ساعت 16 برگزار می‌شود. در مرحله نیمه نهایی میزبان 2 بازی اول و بازی پنجم( در صورت نیاز) تیمی است که در مرحله دوم جایگاه بالاتری دارد.

برنامه مرحله چهارم ( نیمه نهایی) که به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود به شرح زیر است:

بازی اول، یک‌شنبه 31 فروردین 1393:

(برنده پتروشیمی بندرامام – پتروشیمی ماهشهر) – (برنده ذوب آهن – فولاد ماهان سپاهان)

(برنده مهرام – هفت الماس قزوین) – (برنده دانشگاه آزاد – همیاری زنجان)

بازی دوم، دوشنبه اول اردیبهشت 1393:

(برنده مهرام – هفت الماس قزوین) – (برنده دانشگاه آزاد – همیاری زنجان)

(برنده پتروشیمی بندرامام- پتروشیمی ماهشهر) – (برنده ذوب آهن – فولاد ماهان سپاهان)

بازی سوم، پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393:

(برنده ذوب آهن – فولاد ماهان سپاهان) – (برنده پتروشیمی بندرامام- پتروشیمی ماهشهر)

(برنده دانشگاه آزاد – همیاری زنجان) – (برنده مهرام – فولاد هفت الماس قزوین)

بازی چهارم، جمعه 5 اردیبهشت 1393:

(برنده ذوب آهن – فولاد ماهان سپاهان) – (برنده پتروشیمی بندرامام – پتروشیمی ماهشهر)

(برنده دانشگاه آزاد – همیاری زنجان) – (برنده مهرام – فولاد هفت الماس قزوین)

بازی پنجم، دوشنبه 8 اردیبهشت 1393: 

(برنده پتروشیمی بندرامام – پتروشیمی ماهشهر) – (برنده ذوب آهن – فولاد ماهان سپاهان)

(برنده مهرام – فولاد هفت الماس قزوین) – (برنده دانشگاه آزاد – همیاری زنجان)

بازی رده‌بندی به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود. در این مرحله میزبان بازی اول و سوم با تیمی است که در مرحله دوم جایگاه بهتری داشته باشد. در صورتی که 2 تیم راه یافته به بازی رده‌بندی جایگاه برابری در مرحله دوم کسب کرده باشند حق میزبانی با تیمی خواهد که جایگاه بهتری در مرحله مقدماتی داشته باشد. در مورد تعیین میزبانی، تاریخ برگزاری و تعداد مسابقات بازی فینال 2 تیمی که به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند، تصمیم‌گیری خواهند کرد.


برچسب‌ها: اخبار بسکتبال پلی آف٬ اخبار روز بسکتبال٬ اعلام برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر٬ اعلام برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال٬ برنامه مرحله پلی آف٬ تاریخ برگزاری و تعداد مسابقات بازی فینال٬ دانشگاه آزاد٬ رده بندی مرحله دوم لیگ٬ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور٬ پتروشیمی بندرامام,
[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 18:33 ] [ funnyghost7 ]

رییس باشگاه بسکتبال الریاضی لبنان خواستار بازی به تعویق افتاده با مهرام ایران شد

رییس باشگاه بسکتبال الریاضی لبنان، خواستار بازی به تعویق افتاده تیمش با مهرام ایران در رقابت های مرحله نهایی جام قهرمانی باشگاه های آسیا شد.

 نوشته السفیر، این بازی به تعویق افتاده از جمله مسابقات جام قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2012 بوده که به میزبانی باشگاه الریاضی لبنان برگزار شده است اما به دلیل شرایط امنیتی آن زمان و بنابردرخواست «فیصل کرامی» وزیر سابق ورزش و جوانان لبنان و «زید خیامی» مدیرکل این وزارتخانه به تعویق افتاده است.

جارودی به تماس های گذشته باشگاه الریاضی با برخی مقامات رسمی از جمله «نجیب میقاتی» نخست وزیر سابق لبنان،

«غضنفر رکن آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و «هاگوب خاچریان» دبیرکل کنفدراسیون بسکتبال آسیا اشاره کرده و مدعی شده که این تماس ها تاکنون دارای نتایجی ملموس نبوده است.

وی همچنین ادعا کرده است، خسارت های زیاد مادی و معنوی بابت تعویق و برگزار نشدن مسابقه با مهرام به باشگاه الریاضی وارد شده زیرا این باشگاه به کسب مقام قهرمانی آسیا با توجه به امتیاز زمین و تماشاگر امیدوار بوده است!

رییس باشگاه الریاضی لبنان در ادامه ادعاهای خود گفته است،

باشگاه الریاضی بیش از 500 هزار دلار برای هزینه های برگزاری و خرید حق میزبانی مسابقات سال 2012 پرداخت کرده و این به جز قراردادهایی است که با گروه های بازرگانی محلی و خارجی امضا کرده و از سوی دیگر درآمدهای مورد انتظار باشگاه بازنگشته زیرا مسابقه لغو شده و در زمان مقرر خود برگزار نشده است.

جارودی از رییس جمهور، نخست وزیر، رییس مجلس، وزیر ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون بسکتبال لبنان و وجدان های بیدار خواسته دخالت کرده و آنچه او حق و اعتبار باشگاه الریاضی خوانده است، از طریق برگزاری مسابقه به تعویق افتاده با مهرام ایران، اعاده کنند.

وی همچنین ادعا کرده است که تعویق بازی الریاضی با مهرام هیچ مانع و دلیل قانع کننده ای نداشته و ما حتی برای تامین امنیت تیم ایرانی از زمان ورود به لبنان و ترک آن متعهد بوده و همچنین تیم های ورزشی ایران به لبنان سفر کرده و با تیم ها و باشگاه های لبنانی بازی می کنند.

لینک خبر اصلی


برچسب‌ها: ار روز بسکتبال, باشگاه بسکتبال الریاضی لبنان, رییس باشگاه بسکتبال الریاضی, رقابت های مرحله نهایی جام قهرمانی باشگاه های آسیا, رییس باشگاه بسکتبال الریاضی لبنان خواستار بازی به تعویق افتاده با مهرام ایران شد, بازی به تعویق افتاده با مهرام, غضنفر رکن آبادی, تعویق بازی الریاضی با مهرام,
[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 18:30 ] [ funnyghost7 ]

دانلود Oklahoma State Cowboys vs Kansas Jayhawks 13.03.14

 

این بازی از سری مسابقات دانشگاههای ایالات متحده است و به مدت 30 روز بر روی سرور سایت باقی خواهد ماند

حجم : 2 گیگابایت

 

لینک دانلود


برچسب‌ها: , دانلود بازیهای ncaa, دانلود بازیهای ncaa با لینک مستقیم, دانلود رایگان بازیهای لیگ ncaa, دانلود بازیهای لیگ ncaa, دانلود مسابقات ncaa, دانلود مسابقات لیگ ncaa, دانلود مسابقات ncaa با لینک مستقیم, Oklahoma State Cowboys vs Kansas Jayhawks,
[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 18:29 ] [ funnyghost7 ]

بازیکن هلندی بسکتبال: نمی توانم در ایران بمانم

 

بازیکن هلندی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت : با مصدومیتی که برایم بوجود آمد دیگر نمی توانم در ایران بمانم.

بازیکن هلندی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در خصوص مصدومیتش گفت: نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاد و فکر نمی کنم عمدی درکار بود،اصل مصدومیتم به بازی روز دوشنبه برمی گردد که در بازی فینال هم تکرار شد. وی اضافه کرد:کار من در اینجا تمام شد و با اتمام رقابت های غرب آسیا به هلند می روم تا به شرایط کمرم رسیدگی و مشکلات آسیب دیدگی ام را حل کنم. دانیل گادزاریچ بازیکن هلندی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام روز پنجشنبه در دیدار فینال غرب آسیا برابر مهرام تهران دچار آسیب دیدگی شد.


برچسب‌ها: بازیکن هلندی بسکتبال: نمی توانم در ایران بمانم,
[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 18:27 ] [ funnyghost7 ]

دانلود هایلایت های بازی های NBA در تاریخ 15/03/2014

 دانلود هایلایت های بازی های NBA در تاریخ 15/03/2014

Link Download Away Result Home
  MIL 94-115 NYK
  BKN 94-101 WAS
  DEN 92-97 ATL
  IND 112-104 DET
  MEM 103-77 PHI
  SAC 87-94 CHI

لینک دانلود


برچسب‌ها: دانلود هایلایت های بازی های NBA در تاریخ 15/03/2014,
[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 18:24 ] [ funnyghost7 ]
[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 18:19 ] [ funnyghost7 ]
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392 ] [ 15:35 ] [ funnyghost7 ]

دانلود بازی Portland Trail Blazers vs Memphis Grizzlies 11.03.2014

 

مسابقه پورتلند تریل بلیزرز در مقابل ممفیس گریزلیز از سری مسابقات اتحادیه ملی بسکتبال

حجم : 2.5 گیگابایت

 

لینک دانلود


برچسب‌ها: , دانلود بازیهای NBA, دانلود بازیهای ncaa, دانلود بازیهای nba با لینک مستقیم, دانلود مسابقات nba با لینک مستقیم, free download nba, free download nba match, دانلود مسابقات nba, دانلود مسابقات بسکتبال nba, nbaدانلود مستقیم بازیهای, Memphis Grizzlies, Portland Trail Blazers,
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392 ] [ 15:33 ] [ funnyghost7 ]

دانلود بازی Portland Trail Blazers vs Memphis Grizzlies 11.03.2014

 

مسابقه پورتلند تریل بلیزرز در مقابل ممفیس گریزلیز از سری مسابقات اتحادیه ملی بسکتبال

حجم : 2.5 گیگابایت

 

لینک دانلود


برچسب‌ها: , دانلود بازیهای NBA, دانلود بازیهای ncaa, دانلود بازیهای nba با لینک مستقیم, دانلود مسابقات nba با لینک مستقیم, free download nba, free download nba match, دانلود مسابقات nba, دانلود مسابقات بسکتبال nba, nbaدانلود مستقیم بازیهای, Memphis Grizzlies, Portland Trail Blazersگ,
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392 ] [ 15:33 ] [ funnyghost7 ]
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392 ] [ 15:31 ] [ funnyghost7 ]

دانلود بازی Clippers vs Lakers در تاریخ 06.06.2013

 

دیدار لس آنجلس لیکرز در برابر لس آنجلس کلیپرز در تاریخ 06.06.2013

به درخواست کاربران

حجم : 800 مگابایت

 توجه داشته باشید این بازی به مدت 7 روز بر روی سرور سایت باقی خواهد ماند

لینک دانلود

 


برچسب‌ها: , دانلود بازی Clippers vs Lakers در تاریخ 06, 06, 2013, دانلود بازیهای NBA, دانلود رایگان بازیهای nba با لینک مستقیم, دانلود رایگان مسابقات nba, دانلود مسابقات nba, دانلود رایگان مسابقات nba با لینک مستقیم, دانلود مسابقات nba با لینک مستقیم, دانلود رایگان مسابقات لیگ nba, دانلود مسابقات لیگ nba, دانلود رایگان nba,
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392 ] [ 15:29 ] [ funnyghost7 ]

شکست میامی در شرق و صدرنشینی آنتونیو در غرب

در بازی بین سن آنتونیو اسپرز و پورتلند بلیزر که با نتیجه 103 – 90 به نفع سن آنتونیو اسپرز در شرق و میامی هیت با بروکلین نتس که با نتیجه 95 – 96 به نفع بروکلین در غرب به پایان رسید، در جدول بسکتبال ان بی ای در کنفرانس شرق تیم ایندیانا پیسرز با 47 برد و 17 باخت در صدر قرار دارد و میامی هیت با 44 برد و 18 باخت دوم است.در جدول کنفرانس غرب نیز تیم سن آنتونیو اسپرز با 47 برد و 16 باخت به صدر رفت و لس آنجلس کلیپرز با 46 برد و 20 باخت در رده دوم قرار گرفت.
تیم میلواکی باکس با 13 برد و 51 باخت ضعیف ترین عملکرد را در میان تیم های این دوره دارد.
 

 


برچسب‌ها: شکست میامی در شرق و صدرنشینی آنتونیو در غرب, اخبار بسکتبال,
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392 ] [ 15:24 ] [ funnyghost7 ]

دانلود بازی Trail Blazers vs Spurs 12.03.2014

 

دیدار تیمهای سن آنتونیو اسپرز در برابر پورتلند تریل بلیزرز  

حجم : 2.3 گیگابایت

توجه داشته باشید که این ویدئو به مدت 7 روز بر روی سرور سایت باقی خواهد ماند

 

لینک دانلود


برچسب‌ها: ,دانلود بازیهای NBA, دانلود رایگان nba, دانلود رایگان بازیهای nba با لینک مستقیم, دانلود رایگان مسابقات nba, دانلود رایگان مسابقات nba با لینک مستقیم, دانلود رایگان مسابقات لیگ nba, دانلود مسابقات nba, دانلود مسابقات nba با لینک مستقیم, دانلود مسابقات لیگ nba, دانلود بازی Trail Blazers vs Spurs 12, 03, 2014,
[ پنج شنبه 22 اسفند 1392 ] [ 15:20 ] [ funnyghost7 ]
[ چهار شنبه 21 اسفند 1392 ] [ 15:51 ] [ funnyghost7 ]
[ چهار شنبه 21 اسفند 1392 ] [ 15:50 ] [ funnyghost7 ]

دانلود بازی Brooklyn Nets vs Toronto Raptors 10.03.2014

 

دانلود بازی Brooklyn Nets vs Toronto Raptors 10.03.2014

دیدار تیم های تورنتو ربتورز در مقابل بروکلین نتس از سری مسابقات لیگ حرفه ای بسکتبال

حجم : 4 گیگابایت

 

لینک دانلود

 


برچسب‌ها: ,دانلود رایگان مسابقات nba, دانلود رایگان مسابقات nba با لینک مستقیم,دانلود رایگان مسابقات لیگ nba, free download nba match, free download nba game, دانلود بازیهای NBA, دانلود بازیهای nba با لینک مستقیم, دانلود رایگان لیگ nba, دانلود رایگان nba, دانلود مسابقات nba با لینک مستقیم, دانلود مسابقات nba,
[ چهار شنبه 21 اسفند 1392 ] [ 15:46 ] [ funnyghost7 ]

ترين هاي NBA در تاريخ 12 March


ترين هاي NBA در تاريخ 12 March 
 
امتياز آورترين : Kevin Durant با 42 امتياز
بيشترين ريباند : Serge Ibaka با 16 ريباند
بيشترين پاس منجر به گل : Zaza Pachulia با 10 پاس
بيشترين توپ ربايي : Kyle Singler با توپ ربايي
بيشترين بلاک : DeMarcus Cousins با بلاک
بيشترين 3 امتيازي : Kevin Durant با شوت موفق

برچسب‌ها: best of the day٬ اخبار بسکتبال٬ اخبار روز nba٬ اخبار روز اروپا٬ اخبار روز بسکتبال٬ اخبار ورزشی٬ بهترین های روز٬ ترين هاي NBA٬ خبر های بسکتبال,
[ چهار شنبه 21 اسفند 1392 ] [ 15:44 ] [ funnyghost7 ]

یاوری: در غرب ‌آسیا میهمانیم اما هزینه‌هایمان را خودمان دادیم

مدیر ورزش پتروشیمی بندرامام گفت: در مسابقات غرب ‌آسیا میهمانیم اما تمام هزینه‌هایمان را خودمان پرداخت کردیم.

شاپور یاوری در نشست خبری باشگاه پتروشیمی در آستانه فینال رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: ما از سال 79 که وارد بحث‌های ورزشی شدیم و فعالیت‌های همگانی و حرفه‌ای مان آغاز شد. ما تا سال گذشته دولتی بودیم اما حالا یک باشگاه خصوصی شدیم. هیچ نیازی هم به کارهای تبلیغاتی نداریم چون محصولات ما از طریق یک شرکت متمرکز به خارج ارسال می‌شود. دلیل سرمایه‌گذاری ما در ورزش این است که مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهیم و اعتقادمان این است که ورزش همگانی کوهپایه و ورزش حرفه‌ای قله است و به همین دلیل هر دو را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: مدرسه بسکتبال ما در سال گذشته 400 نفر عضو داشت و الان حدود 200 نفر در آن در رده‌های پایه فعالیت می‌کنند. طرح‌هایی در دست داریم و می‌خواهیم سالن‌هایی را برای بانوان به صورت مجزا تاسیس کنیم. اینها همه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی است.

مدیر ورزش پتروشیمی بندر امام در خصوص اینکه آیا در 12 سال گذشته شما بازیکنی هم برای بسکتبال ساخته‌اید یا خیر، گفت: درست است ما از سال 79 کارمان را آغاز کردیم اما تنها دو سال است که مدرسه بسکتبال راه‌اندازی شده است. تلاش ما این است که تمام بازیکنان خود را از استان خوزستان انتخاب کنیم. انتقادها را می‌پذیریم اما برای کارمان هم برنامه‌ریزی داریم البته باید جنبه‌های دیگری هم در نظر بگیریم که ما به عنوان یک شرکت هیچ مسئولیتی ورزشی نداریم اما ورود کرده و کار می‌کنیم. ما ادعا نکردیم که حرفه‌ای هستیم.

یاوری ادامه داد: علاقه‌مندیم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود کار کنیم. دوست داریم مقام کسب کنیم اما نه به هر طریقی. دنبال لابی‌گری و حاشیه هم نیستیم. اگر پولی هست می‌خواهیم برای موفقیت بسکتبال هزینه کنیم. صندلی و میز ما متعلق به 75 میلیون ایرانی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای رقابت‌های غرب آسیا اعلام میزبانی نکردید اظهار داشت: از سوی فدراسیون برای این کار به صورت تلفنی به ما پیشنهاد شد اما ما اعلام کردیم آمادگی نداریم چون زمان کافی نداشتیم. شاید اگر به صورت رسمی‌تر میزبانی را پیشنهاد می‌دادند می‌پذیرفتیم. در حال حاضر در برنامه‌های ما میزبانی وجود ندارد. ما پتانسیل برگزاری مسابقات در ماهشهر را داریم اما فعلا آمادگی‌اش نیست.

مدیر ورزش پتروشیمی بندر امام در خصوص اینکه مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال گفته بود اگر مهرام میزبانی مسابقات را نمی‌پذیرفت این رقابت‌ها لغو می‌شد عنوان کرد: آنها باید از قبل رایزنی و اطلاع می دادند تا ما هم نظرمان را بگوییم نه اینکه بعد از پذیرفتن میزبانی بخواهند ما را در عمل انجام شده قرار دهند، این درست نیست. به ما گفتند بیایید نصف‌نصف با مهرام در تهران میزبانی را بپذیرید اما ما اعلام کردیم تهران شهر مهرام است و ما هزینه بدهیم که آنها به نتیجه برسند. ما حاضر بودیم هر جایی به غیر از ماهشهر و تهران میزبانی را به صورت مشترک قبول کنیم.

یاوری در خصوص اینکه آیا شما هم در تورنمنت به عنوان میهمان حضور دارید یا خیر گفت: خیر، کل هزینه‌هایمان را برای غرب آسیا خودمان پرداخت کردیم. تنها تیمی هستیم که هزینه‌هایش را خودش پرداخت کرد البته ما مشکلی با این موضوع نداریم اما این موضوع درست نیست که هنگام بازی ما سرود قهرمانی تیم میزبان پخش شود. این کار اخلاقی نیست. در بازی هر اتفاقی بیفتد می‌پذیریم اما اگر کاری خارج از زمین صورت بگیرد درست نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از نتایجی که تاکنون کسب کرده‌اید راضی هستید یا خیر گفت: نسبت به هزینه‌ای که کردیم خوب نتیجه گرفتیم.

لینک منبع خبر


برچسب‌ها: اخبار بسکتبال٬ اخبار بسکتبال اروپا٬ اخبار بسکتبال امریکا٬ اخبار بسکتبال غرب آسیا٬ اخبار روز nba٬ اخبار روز بسکتبال٬ اخبار لیگ NBA٬ اخبار یک چهارم پایانی بسکتبال غرب آسیا٬ برنامه مرحله یک چهارم پایانی بسکتبال غرب آسیا٬ خبرهای ورزشی٬ مرحله یک چهارم نهایی بسکتبال غرب آسیا٬ مرحله یک چهارم پایانی بسکتبال غرب آسیا٬ یاوری: در غرب ‌آسیا میهمانیم اما هزینه‌هایمان را خودمان دادیم,
[ چهار شنبه 21 اسفند 1392 ] [ 15:42 ] [ funnyghost7 ]

چهل و هفتمین پیروزی صدرنشینان شرق و غرب

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز 104 بر 96 شیکاگو بولز را از پیش رو برداشت و ایندیانا پیسرز در زمین بوستون سلتیکز 94 بر 83 به پیروزی رسید.

نتایج کامل دیدارهای امروز بسکتبال ان بی ای به قرار زیر است: 

بوستون سلتیکز 83- ایندیانا پیسرز 94

ساکرامنتو کینگز 89- دیترویت پیستونز 99

سن آنتونیو اسپرز104 – شیکاگو بولز 96

پورتلند تریلبلیزرز 99- ممفیس گریزلیز 109

میلواکی باکز 101- مینسوتا تیمبرولوز 112

هیوستون راکتز 98- اوکلاهوماسیتی تاندر 106

دالاس ماوریکز 85- گلدن استیت واریرز 108

لینک منبع خبر 


برچسب‌ها: اخبار بسکتبال٬ اخبار روز nba٬ اخبار روز لیگ بسکتبال٬ بازی های بسکتبال ان بی ای٬ بسکتبال روز٬ خبر های روز بسکتبال٬ خبر های لیگ بسکتبال NBA٬ دانلود بازی های بسکتبال٬ نتایج بازی های NBA٬ چهل و هفتمین پیروزی صدرنشینان شرق و غرب ,
[ چهار شنبه 21 اسفند 1392 ] [ 15:33 ] [ funnyghost7 ]

بازی نکردن رندولف به دلیل آنفولانزا

دیشب در بازی تیم های ممفیس و بروکلین ژاک رندولف به دلیل آنفولانزا بازی نکرد ، اد دیویس به جای او بازی کرد .

لینک خبر در NBADOWNLOAD.COM


برچسب‌ها: nbaدانلود مستقیم بازیهای, اخبار آل استار, اخبار بسکتبال, اخبار روز nba, اخبار روز بسکتبال, دانلود رایگان بازی آل استار 2014 با لینک مستقیم, بازی نکردن رندولف به دلیل آنفولانزا, ژاک رندولف, ممفیس,
[ پنج شنبه 15 اسفند 1392 ] [ 13:58 ] [ funnyghost7 ]

دانلود بازی NBA 2K14 برای Xbox

دانلود بازی NBA 2K14 برای Xbox
 پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
 فایل با فرمت ISO مربوط به هر دیسک را توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD,Nero به صورت Burn Image To Disc رایت کنید (حتما باید از DVD9 استفاده نمایید)
 کنسول شما باید دارای آخرین آپدیت باشد.
 

حجم : 8 گیگابایت

لینک دانلود با 8 پارت 


برچسب‌ها: nba 2k14٬ nba 2k14 download٬ nba download٬ دانلود بازی NBA٬ دانلود بازی NBA 2k14٬ دانلود بازی NBA 2k14 با لینک مستقیم٬ دانلود بازی NBA 2K14 برای Xbox٬ دانلود بازی Xbox٬ دانلود بازی بسکتبال٬ دانلود بازی کامپیوتر٬ دانلود رایگان بازی Xbox,
[ چهار شنبه 14 اسفند 1392 ] [ 12:48 ] [ funnyghost7 ]
[ چهار شنبه 14 اسفند 1392 ] [ 12:46 ] [ funnyghost7 ]
[ چهار شنبه 14 اسفند 1392 ] [ 12:44 ] [ funnyghost7 ]

دانلود مستندی از Damian Lillard قسمت دوم

مستندی از دیمین لیلارد بازیکن تیم پورتلند تریل بلیزرز

دیمین به مدت چهار سال در تیم دانشگاهی وبر استیت بازی می‌کرد و در سال ۲۰۱۲ به تیم پورتلند تریل بلیزرز پیوست

 

 

لینک دانلود


برچسب‌ها: , دانلود مستند بازیکنان nba, دانلود مستند دیمن لیلارد, دانلود مستندی از Damian Lillard, دانلود مستند Damian Lillard, دانلود رایگان مسابقات nba با لینک مستقیم, دانلود رایگان مسابقات nba, دانلود رایگان مسابقات یورولیگ با لینک مستقیم, دانلود مسابقات nba با لینک مستقیم, free download nba match, download nba match, free download nba game, download nba game,
[ چهار شنبه 14 اسفند 1392 ] [ 12:33 ] [ funnyghost7 ]

دانلود مستندی از Damian Lillard قسمت اول

دانلود مستندی از  Damian Lillard قسمت اول

مستندی از دیمین لیلارد بازیکن تیم پورتلند تریل بلیزرز

دیمین به مدت چهار سال در تیم دانشگاهی وبر استیت بازی می‌کرد و در سال ۲۰۱۲ به تیم پورتلند تریل بلیزرز پیوست

حجم : 151 کیلو بایت

 

لینک دانلود


برچسب‌ها: , دانلود مستندی از Damian Lillard, دانلود مستند بازیکنان بسکتبال, دانلود مستند های بازیکنان nba, دانلود مستند بازیکنان nba, دانلود مسابقات nba با لینک مستقیم, دانلود رایگان مسابقات nba با لینک مستقیم, دانلود مسابقات بسکتبال دانلود مستندی از Damian Lillard قسمت اولnba, free down load nba match, free download nba, Damian Lillard,,
[ سه شنبه 13 اسفند 1392 ] [ 14:22 ] [ funnyghost7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دانلود تمام بازی های بسکتبال لیگ اروپا و لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا و دانشگاه های آمریکا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge و آدرس nbadownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسفند 1392 بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 386
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1