Instagram دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge

دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge
www.nbadownload.com 
قالب وبلاگ

حامد آفاق: سطح رقابت‌های بسکتبال غرب‌ آسیا هر سال پایین‌تر می‌آید

 

حامد آفاق پس از نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا گفت: سطح مسابقات غرب آسیا هر سال نسبت به سال قبل پایین‌تر می‌آید ولی سطح بازی تیم‌های ایرانی همیشه بالا بوده است.

وی بیان‌کرد: قهرمانی‌هایی که همیشه تیم‌های ایرانی در مسابقات غرب آسیا و نیز آسیایی کسب می‌کنند، نشان داده که بسکتبال ایران یک سطح بالاتر از سایر تیم‌ها است ولی تیم‌های غرب آسیا روز به روز نسبت به قبل ضعیف‌تر می‌شوند. در سال‌های قبل که صبا باتری و صنام حضور داشتند، شاهد بازی‌های حساس و نزدیکی در غرب آسیا بودیم ولی در حال ‌حاضر این‌گونه نیست و مسوولان باید فکری به حال این مساله کنند؛ زیرا سطح و کلاس تیم‌هایی که حضور پیدا می‌کنند در حد ضعیفی است و از قبل می‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیم‌هایی به فینال می‌رسند.

بسکتبالیست تیم پتروشیمی بندرامام بیان‌کرد: قانون غرب آسیا این است که از هر کشوری تیم بالاتر در رده‌بندی، به باشگاه‌های آسیا صعود می‌کند و ما نیز متاسفانه نتوانستیم مهرام را شکست دهیم و از صعود بازماندیم. فکر نمی‌کنم حق تیمم ضایع شده است، بلکه ما بد بازی کردیم و هر تیمی که از ثانیه‌ها بهترین استفاده را ببرد، برنده است. مطمئناً بازماندن تیم نایب‌قهرمان از صعود، و راه‌یابی تیم‌های سوم و چهارم به مسابقات باشگاه‌های آسیا، سطح این رقابت‌ها را پایین می‌آورد ولی قانون غرب آسیا این است و سال‌ها است که اجرا می‌شود و باید برای آن یک فکر اساسی کرد.

وی درخصوص برنامه تیم پتروشیمی برای ادامه لیگ گفت: سعی می‌کنیم اشتباهات‌مان مقابل مهرام را جبران کنیم. امیدواریم در مرحله بعد بتوانیممهرام را شکست داده و قهرمان لیگ شویم.

لینک خبر اصلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبار تیم مهرام٬ اخبار تیم پتروشیمی٬ اخبار روز لیگ بسکتبال ایران٬ تیم پتروشیمی بندرامام٬ خبر های روز بسکتبال٬ رقابت‌های بسکتبال غرب‌ آسیا٬ مسابقات باشگاه‌های آسیا٬ مهرام,
[ دو شنبه 26 اسفند 1392 ] [ 15:51 ] [ funnyghost7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دانلود تمام بازی های بسکتبال لیگ اروپا و لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا و دانشگاه های آمریکا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge و آدرس nbadownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسفند 1392 بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 522
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1