Instagram دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge

دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge
www.nbadownload.com 
قالب وبلاگ

زمان برگزاري رقابت‌هاي بسکتبال باشگاه‌هاي آسيا    

کنفدراسيون بسکتبال آسيا زمان دقيق رقابت‌هاي باشگاه‌هاي آسيا را اعلام کرد که طبق تاريخ مشخص شده تيم مهرام بايد از پانزدهم تا بيست و سوم خرداد در اين رقابت‌ها شرکت کند. طبق اعلام کنفدراسيون بسکتبال آسيا قرار شده 10 تيم از منطقه‌هاي مختلف قاره کهن در مسابقات حاضر شوند که نماينده‌هاي کشورهاي مختلف و حاضر در اين دوره تا يک هفته ديگر معرفي خواهند شد.

تيم‌هاي حاضر بايد تا بيستم ارديبهشت 12 بازيکن اصلي خود را به کميته برگزار کننده رقابت‌ها معرفي کنند و اين در شرايطي است که اين زمان در جريان ليگ برتر ايران است.
بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا طی روزهای 15 تا 23 خردادماه برگزار خواهد شد. بر این اساس مسئولان تیم مهرام قصد دارند تا یک هفته آینده ترکیب 24 بازیکن اولیه خود را در اختیار فیبا آسیا قرار دهند.

  طبق اعلام مسئولان فیبا آسیا، بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا طی روزهای 15 تا 23 خردادماه در کویت برگزار خواهد شد. علاوه بر مهرام که با قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا (تهران) سهمیه شرکت در این رقابت‌ها را به دست آورد، 9 تیم دیگر نیز در این رقابت‌ها حضور دارند که الکهربا عراق و ASU اردن – تیم‌های سوم و چهارم مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا – نیز از جمله این تیم‌ها هستند. 

10 تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات بسکتبال ... ادامه مطلب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبار بازی های آسیا٬ اخبار بسکتبال٬ اخبار بسکتبال آسیا٬ اخبار روز nba٬ اخبار روز بسکتبال٬ بسکتبال آسیا٬ خبر های بسکتبال ایران٬ خبر های بسکتبال جهان٬ خبرهای روز بسکتبال در تاریخ٬ زمان برگزاری بسکتبال آسیا,
[ دو شنبه 11 فروردين 1393 ] [ 16:46 ] [ funnyghost7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

دانلود تمام بازی های بسکتبال لیگ اروپا و لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا و دانشگاه های آمریکا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی های NBA,NCAA,Euroleauge و آدرس nbadownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسفند 1392 بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 576
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1